ابزار دقیق

تامین تجهیزات ابزار دقیق و اتوماسیون

ابزار دقیق

تامین تجهیزات ابزار دقیق و اتوماسیون

تامین تجهیزات ابزار دقیق و انوماسیون

  • ۰
  • ۰

لول ترانسمیتر التراسونیک روزمونت

اصول اندازه گیری

نحوه انداره گیری دراین رنج 3100 روزمونت، لول ترانسمیتر های سطح ، بر اساس تکنولوژی اولتراسونیک هستند که برای بسیاری از برنامه های مایعات مناسب هستند .سیگنال های پالس اولتراسوتیک از سطح مایعات منعکس و مخابره می شوند. ترانسمیتر از سیگنال (اکو) های منعکس شده پیروی می کند و زمان وقفه بین ارسال و دریافت را اندازه می گیرد. مسافت نسبت به سطح مایعات به طور خودکار با استفاده از زمان وقف تخمین زده شده محاسبه می شود.

سپس ترانسمیتر عمق سیلات(سطح) را محاسبه کرده و سطح را به عنوان یک سیگنال 4–20 میلی آمپری (و یک سیگنال دیجیتالی HART در روزمونت های 3102 و 3105 )صادر می کند . روزمونت 3101 فقط برای اندازه گیری سطح استفاده می شود. انواع 3102 و 3105 می توانند نسبت مسافت به سطح، محتوا (حجم)، یا جریان کانال باز را محاسبه نمایند و سپس نتیجه خروجی را به عنوان یک سیگنال 4–20 میلی آمپری و یک سیگنال دیجیتال HART صادر کند.

یک سنسور دمای یکپارچه به طور مداوم دمای هوای اطراف ترانسمیتر را اندازه می گیرد. سپس سرعت صوت در هوا و به طور خودکار مسافت محاسبه شده برای جبران تأثیرات دما را محاسبه می کند. روزمونت 3102 و 3105 یک آپشن سنسور دمای ریموت دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی