ابزار دقیق

تامین تجهیزات ابزار دقیق و اتوماسیون

ابزار دقیق

تامین تجهیزات ابزار دقیق و اتوماسیون

تامین تجهیزات ابزار دقیق و انوماسیون

  • ۰
  • ۰

گیج فشار دیافراگمی

دیافراگم سیل ، همچنین به عنوان کمیکال سیل نیز شناخته می شوند ،گیج فشار دیافراگمی  برای اندازه گیری فشار هنگامی که محیط فرآیند با اجزای تحت فشار دستگاه اندازه گیری تماس نباید پیدا نکند ، استفاده می شود.

یدیافراگم سیل دارای دو وظیفه اصلی است:

  1. جداسازی ابزار اندازه گیری از محیط فرآیند
  2. انتقال فشار به ابزار اندازه گیری

دیافراگم سیل چگونه کار می کند؟

دیافراگم سیل ، همچنین به عنوان کمیکال سیل یا ریموت سیل شناخته می شوند ، برای اندازه گیری فشار هنگامی که محیط فرآیند نباید با اجزای تحت فشار اندازه گیری در تماس باشد ، استفاده می شود.

فشار توسط دیافراگم الاستیسیته به مایع از محیط اندازه گیری شده و از آنجا به مؤلفه اندازه گیری ، یعنی ابزار اندازه گیری یا فرستنده منتقل می شود.

در بین دیافراگم سیل و ابزار اندازه گیری فشار ، لوله کاپیلاری برای از بین بردن یا به حداقل رساندن اثرات دما از سیال داغ به ابزار اندازه گیری وصل شده است،قرار دارد.

گیج فشار دیافراگمی

یک سیستم بسته دیافراگم سیل ، کاپیلاری و ابزار اندازه گیری تشکیل می شود. بنابراین پیچ دیافراگم سیل روی دیافراگم سیل که روغن از انجا پر می شود هرگز نباید باز شود .

اگر دیافراگم سیل در حال نشت است ، مایع پر کننده سیستم می تواند وارد محیط شود.

کاربرد های گیج دیافراگمی :

  • اگر محیط خورنده باشد و خود عنصر اندازه گیری فشار به اندازه کافی در برابر آن محافظت نشود.
  • اگر محیط بسیار چسبناک و فیبری باشد ، به دلیل وجود فضاهای مرده و محدودیت ها باعث ایجاد مشکل در ابزار اندازه گیری می شود.
  • محیط تمایل به تبلور یا پلیمریزاسیون دارد
  • اگر محیط دارای درجه حرارت بسیار بالایی باشد. در نتیجه ، دستگاه اندازه گیری فشار به شدت گرم می شود. گرمایش منجر به خطای درجه حرارت بالا در اندازه گیری فشار می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی